sobota, 21 kwietnia 2012

Times Square Toys 'R' Us

Czy wspominałam już, że na Times Square byliśmy każdego wieczora? ;-) Jednego dnia odwiedziliśmy sklep M&M's a następnego zaciągnęłam chłopaków do sklepu z zabawkami.
Źródło: http://www.nywthattodo.com/wp-content/uploads/2011/09/Toys-R-Us-Times-Square.jpg

Sklep ma parę pięter i jest naprawdę ogromny. O jego wielkości może świadczyć fakt, że w środku jest duże diabelskie (młyńskie) koło, za jeden przejazd trzeba zapłacić 4$. Superman, Spiderman, Batman - z kim chcesz zdjęcie? A może twoje dziecko chce przytulić superbohatera? Proszę bardzo! Do tego półki pełne najróżniejszych zabawek, poukładane tematycznie. W jednej części wielki dinozaur rodem z Jurassic Park, w innej lalki Barbie z półką pełną Jacoba, Belli i Edwarda prosto z Matel. Wszystkiego jak zwykle można dotknąć, przetestować. Co sobie wymarzysz, na pewno w Toys ' R' Us znajdziesz. Brzmi trochę jak reklama, ale muszę przyznać, że bardzo pozytywne wrażenie wywarł na mnie ten sklep - wystawa. Ceny zabawek już takie fajne nie były, bo wszystko dużo droższe niż w Polsce i droższe od innych sklepów w USA. Jednak lokalizacja sklepu, czyli Times Square to gwarant wyższych cen, więc nie byłam specjalnie zdziwiona;-)
Atrakcji było naprawdę całe mnóstwo, spędziliśmy w sklepie co najmniej godzinę. Na dziale z klockami Lego i modelami do składania spotkałam Buzza Astrala, było też Empire State Building i Statua Wolności zbudowana z klocków.

Piotrek chciał wcielić się w rolę Iron Mana, ale kask był trochę niedopasowany:D

Największe wrażenie wywarł na mnie tyranozaur na dziale z zabawkami Jurrasic Park. Był ogromny (skala 1:1) ryczał, ruszał się i był straszny! Co jakiś czas łypał na mnie okiem (o wszystkim pomyśleli i też się ruszało), można było odnieść wrażenie, że zaraz wyskoczy zza płotka (pod napięciem) i wszystkich zje:D
Poniżej krótki filmik z naszej wizyty, polecam dla zobaczenia Rexa w akcji i ... gołego Jacoba:P




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz